zondag 7 oktober 2012

Morgenstond heeft goud in de mond

Was vroeg wakker en dacht dat ik mijn dochter nog niet had horen thuiskomen van uitgaan. Die was natuurlijk al lang en breed thuis, maar ik sliep gewoon heel diep. Ook voor het eerst deze week.

Maar voor een zondag vroeg opgestaan en direct actie in de taxi.

Na het ontbijt, wasje in de machine gedaan en zwemkleren aan en op het fietsje naar het zwembad. Had/heb nog steeds last van een stijve schouder, maar na een aantal banen zwemmen ging dat soepeler. Waarom kan ik niet elke dag zo opstaan. Zoveel energie!

Thuisgekomen was buiten opgehangen; de zon scheen heerlijk en zolang het nog kan lekker buiten de was drogen, zoveel lekkerder dit weer dan al die regenbuien. Was is net binnengehaald en droog.

Daarna als een razende roeland de tuin ingedoken; alles was nog vreselijk nat van alle dagen regen, maar heb wel de tegels van onkruid kunnen ontdoen. Dat groeit natuurlijk nu ook als een gek.

En dan nog een hele middag voor me....Dochter is naar haar werk.

Gisterenmiddag vroeg ze of ik zin had even naar een nieuwe (kleinere) broek te kijken. Heb binnenkort ergens een gesprek en vind niet dat ik in een spijkerbroek dat gesprek kan voeren en eigenlijk heb ik geen herfst/winterkleren. Alles is nu een beetje casual of te groot. Kijken wilde ik best en zo stond ik broeken van maat 46 te passen. En maat 44. Die pasten. Maar waren niet leuk, stonden niet mooi.
Maar ongeloveloos zeg...IK, mevrouw Dikbil in maat 44 voor broek???



Niets gekocht, maar wel inspiratie opgedaan. En eens even kijken wat er nog meer is wat past bij mij en mijn nieuwe lijf. Ben er nog niet, een gezond gewicht bedoel ik, maar val bijna in de normale maten merk ik. En dat is nieuw.

Geen opmerkingen: