maandag 11 november 2013

Dank aan de helpdesk

Vanochtend maar direct gebeld met het gratis nummer voor technische ondersteuning van Z iggo. Werd daar uitstekend geholpen door een hele vriendelijke en vooral vrolijke dame. Stap voor stap door het menu gelopen en nu werkt de tv weer.

Niet dat ik gisteren geheel onthand was. Via de live streams kan je toch het journaal zien en uitzending gemist is sowieso een grote bron van kijkgenot.


Alleen jammer dat de commercielen hun topseries wel in een terugkijkmode hebben staan, maar dat je hiervoor flink moet betalen. Dus dan maar niet; in de komkommertijd wordt immers alles weer herhaald. Ik geniet op zondag altijd van De Man met de H amer, maar ga daar echt geen 2 euro voor betalen.

Ben blij dat ik het probleem niet voor me uitschoof en ging denken dat ik wel op mijn laptopje dingen kon bekijken en dat het toch niet zo erg was...ik betaal ervoor dus moet het gewoon werken. Klaar.

Zo...nu weer verder met de maandagochtend Bless The House sessie. Dat voelt gewoon heerlijk als je weet dat juist door je routines, je geen spinnenwebben of stofnesten hebt, maar dat de zaken onder controle zijn. En juist door die routines lopen de zaken minder hoog op en zijn dan onoverzienbaar.
Stapje voor stapje. En soms een stapje opzij, maar als er maar beweging is.

1 opmerking: