donderdag 19 januari 2017

Kwijt

Ben 'm kwijt, mijn handige opvouwbare kleine frommelboodschappentasje die ik altijd in mijn grote zwarte tas heb. Kom ik uit mijn werk, moet ik nog even een boodschapje doen, dan is daar de tas!
Al jarenlang.

En hij was zo vrolijk; rood met witte stippen.

De hele tijd al gezocht, maar spoorloos. Terwijl rood toch echt wel opvalt.

Voel me als kabouter Spillebeen zonder Paddestoel!

Nou is het geen grote ramp, want die dingen kosten een euro bij de Balokkkerrrrrrrr, maar ja, ik vond 'm zo vrolijk zo leuk en zo niet tuttig. En zo lekker; nooit een plastic tas nodig.

Gerelateerde afbeelding

Ik weet bijna zeker dat als ik stop met zoeken, hij opeens weer tevoorschijn piept.  Dus moet ik maar eens stoppen met zoeken.

Maar man man man....wat kan ik slecht tegen iets kwijt zijn. Terwijl ik daar nu toch een ster in moet zijn.

Oh ja....ik moet echt even kwijt hoe fijn de berichten waren van de werkgever tijdens mijn ziekteverlof.  Nul, komma nul.

Echt, ik ben ook daar kwijtgeraakt dat ik nog iets beteken. Behalve dan een hele goedkope kracht.

Ben van de week toch maar weer begonnen en was ook even kwijt hoe ontzettend druk en rumoerig het is en met 25 man 1 toilet moeten delen.

Nog maar 1 dag en dan is het weer weekend; hopenlijk raak ik dat gevoel niet kwijt.





9 opmerkingen:

Anoniem zei

verleden jaar bij de Big Bazar een aardbei gekocht voor nog geen 70 eurocent, daar gaan toch een hoop boodschappen in. Cisca Servie

Ivy zei

Heb er enkele jaren geleden een gekregen van mijn schoondochter, met iets Parijsigs erop. Zó handig!

OpnieuwBeginnen zei

Die blokker atasjes zijn snel kapot. Wel leuk, maar je hebt er op de langere duur niks aan.
Zelf maken?

Het werk is hard. Hoe lang hou je het nog vol? Je moet nog jaren.

Iris Papilio zei

Oh ja ideaal die kleine tasjes. Ik heb er altijd een paar in mijn tas. Het piepkleine tasje waar het in hoort doe ik er altijd in, dat ben ik dan ook nog nooit kwijtgeraakt. Ik heb er Jan ook een gegeven, in een stoere bruin-streep, meer voor een man dan voor mij vond ik.. ;-)
Je komt het vast weer tegen en dat weekendgevoel raak je nooit kwijt.
Meid wat gun ik je toch een leuke baan.. Wat een horken daar..

Joanne zei

Ik heb ook zo'n tasje in mijn tas. Maar als ik hem gebruikt heb, laat ik hem thuis liggen. Niet zo slim. Nu heb ik er een paar. Zo grijp ik nooit mis.

Liefs Frederique

CorryR zei

Ook altijd zo'n tasje bij mij: in de handtas, in een jaszak, in de tas aan de rollator. Hartstikke fijne dingen.

CorryR zei

Aanvulling: bij Ikea hebben ze ook van die tasjes. Groot formaat, lekker stevig. Ik heb een zwart geblokte. Blij mee.

Anoniem zei

Jemig, 25 mensen en maar 1 toilet..
Niet normaal hoor.
Zal vast wel iets over instaan in de Arbowet?

Anoniem zei

Hoi,
stomtoevallig zag ik zaterdag dat bij de kassa van de Kwantum opvouwtasjes rood-met-witte-stippen lagen.
Groetjes,
Jennifer