vrijdag 21 juni 2019

Vreemdgegaan

Al een weekje lag er een kaart met een enorme goede aanbieding van een glasvezelaanbieder. De eerste 6 maanden grote korting. Had in mijn financiele overzicht al staan dat ik iets moest doen aan de kosten van mijn communicatie-aanbieder. Want die waren, ondanks beloften, toch weer omhoog gegaan. En ook al is dat 'maar' een paar euro per maand. Op jaarbasis tikt dat weer fijn aan.

Weet dat trouw niet beloond wordt tegenwoordig. Zeg je ieder jaar een abonnement op, dan wordt je teruggebeld door de afdeling Retentie - een oud collega ging bij zo'n afdeling werken en vertelde mij dat -  en krijg je opeens wel leuke aanbiedingen. Dus zeg ik vrijwel al mijn (alsof ik nog een hele bundel heb hahah) abonnementen jaarlijks op, of laat ze niet na een proefperiode doorlopen en dan komen ze vanzelf over de brug.



En inderdaad, voor de vorm moest ik met de medewerker mijn hele huidige pakket doorlopen (misschien nam ik toch nog wel een upgrade ter plekke, terwijl ik eerder nadenk over een downgrade!) en uiteindelijk mocht er korting worden gegeven. Dat is mooi verdiend.

Dus blij dat ik mijn eigen missie weer heb voltooid. Kan ik hetzelfde trucje weer voor volgend jaar in de agenda zetten.

Blijf het jammer vinden dat kortdurende relaties meer opleveren en zelfs dreigen met vreemdgaan, dan trouw. Ja, een handdoek met embleem of zo. Forse kortingen zouden leuker zijn. Contractverlagingen of zo.


1 opmerking:

Iris Papilio zei

Je doet het goed! Maar van TV-Internet en Telefoonprovider ben ik nog niet gewisseld.
Wat goed is en qua prijs ook acceptabel denk ik dan... niet veranderen. Maar misschien ben ik dan wel een dief van mijn eigen portemonnee...