woensdag 17 februari 2021

Dag Deen!

Las dat de Deen zich te koop heeft gezet en verkocht is aan diverse andere grootgrutters. Jammer. Vond het een fijne supermarkt met een iets ander assortiment dan de Albert Heijn, die een van de overnemers is. Neem aan dat er hier geen twee dezelfde supermarkten in ons winkelcentrum komen, dus dan is de keus of de Dekamarkt of de Vomar. Of ze verhuren het pand aan een andere winkelier dat kan ook natuurlijk.


Afbeelding van torben7400 via Pixabay 



Dus gisteren na werktijd naar de supermarkt (moest daar sowieso nog even zijn en ook in het kader van een ommetje moest ik nog naar buiten) en er hing een soort van mistroostige sfeer onder het personeel. 

Lekker in deze onzekere tijden dat je dan misschien ook nog wel je baan kwijtraakt. 

Veel gehoord via mijn werk. Dat mensen doordat ze (door Corona) hun inkomen kwijt raakten of wachten op het akkoord van een uitkering een beetje knel zitten qua cashflow. 

Iemand die ook de Deen gaat missen?




6 opmerkingen:

Bertiebo zei

Ik kwam er niet vaak, te ver uit mijn buurt. Wat de werknemers betreft, die zullen toch wel mogen blijven, hoop ik

Nicole zei

Ikzelf minder. De Deen zit hier in het centrum maar net te klein om echt prettig te zijn (corona helpt hierbij ook niet natuurlijk). Mijn moeder gaat Deen wel missen. Dichtbij haar huis zit een Deen en daar komt ze graag. Ik hoop voor haar dat er een Appie komt, want die vind ze ook heel fijn. Mocht het een andere keten worden dan zal het ook wel wennen en anders is er nog een grote Jumbo.

Marlou zei

Ha Cellie,

nee... geen Deen in de buurt.
Ik meen zelfs in heel Haarlem niet.

Heb gelukkig de Deka om de hoek.
Daar ben ik vaste klant. Fijne winkel...

groetjes!

pourquoi pas ??? zei

Ja ik. Ik kwam er regelmatig. Schrok ook van het bericht gisteren.

Iris Papilio zei

Er komt wel weer een andere voor in de plaats. Maar ik heb hier in een ander Winkelcentrum een Deen en een AH en er komt nog een Aldi bij. Dacht echt, heerlijk, dan heb ik alles bij de hand voor de aparte boodschappen die de Lidl niet heeft. Maar wat ik dan niet meer bij de Deen kan kopen heeft AH ook altijd wel.

Mirjam Kakelbont zei

De Deen kennen we hier niet. Ook niet in omliggende (grotere) gemeenten. In ons dorp zit alleen AH.
Je zal er maar werken...