zaterdag 16 oktober 2021

Vrijdag Vera-dag

Kaarsen aan overal waar het kan en ja....ook die mooie, want ze zijn ervoor! Dik vest aan, pyamabroek en lekker lang nachthemd, glaasje Whisky en zalig naar Vera kijken. Geniet van haar slimheid, haar vastbijten in een zaak, haar eigengereidheid. 

Tijdens het zappen ontdekte ik trouwens dat er momenteel op SBS6 een Dansmarathon gaande is. Al een dag of zo en dat gaat nog even door. Hoe dan? Val je dan niet om na een uurtje of wat te hebben gedansd?




4 opmerkingen:

izerina zei

Is er een nieuwe Vera ergens?

Lot zei

De herhalingen zijn allemaal oud en gisteren wisten we ook nog wie de dader was, vaak vergeet je dat .

Hoorde gisteren dat de Dansmarathon al lang in John de Mol's hoofd zat toen hij de film "They shoot horses don't they" had gezien. Is al een oudere film met o.s. Jane Fonda. Indrukwekkende maar heel trieste film.

Anoniem zei

Ik heb naar Lewis gekeken op Canvas, zonder steeds reclame vind ik fijner.

mrs H. te B. zei

IK dacht ook aan het liedje "They shoor horses". En ik keek naar Lewis - al had ik veel liever nieuwe afleveringen van Vera en/of Lewis - die Engelsen zijn toch wel de besten als het gaat om detectives!