dinsdag 5 juli 2022

Beregoed

Zo ontroerend, deze reparatie van een speelgoedbeer bij The Repair Shop. Hoeveel liefdevolle aandacht erin gaat. En voorzichtigheid in het omgaan met het materiaal. Wetend hoeveel deze beer betekent voor de eigenaar.

Ben echt een fan van dit programma. Zo mooi te zien hoe spullen van vroeger weer hersteld (kunnen) worden. Het vakmanschap. De liefde voor hun vak en materialen. Maar ook dat men ziet wat een oude stoel betekent voor de brenger ervan. Meer dan alleen een stoel. 
Die Steve mag zo bij mij thuis komen wonen (en de klok van mijn Opa en Oma maken ondertussen en mij mag hij ook wel opwinden).

Zo'n soort beer had ik vroeger ook. Geen idee wat ermee gebeurt is. Maar was ook een hele fijne knuffelbeer. Met zo'n geluidje ook. 


Nog steeds een zwakke plek voor lieve berenkoppies. Of maffe wijven.




2 opmerkingen:

Marjorie zei

Ha ha, fantastisch die persiflage! Ik vind de Repairshop ook altijd leuke en ontroerend, kijk er graag naar. Maar fantastisch wat die dames er weer van gemaakt hebben.

Irene zei

Een heel leuk programma om te kijken, met hart en ziel bezig om iets voor elkaar te krijgen, genoten van her filmpje, dankjewel
En als je Steve even zat bent stuur maar naar mij, als ik wat jonger was mocht Will ook best langs komen...