woensdag 11 mei 2016

Bananarama

Weer heerlijk filosofisch gewandeld gisteren. Oftewel flink praten en ondertussen lopen. Of andersom. Anyways; het was drukkend warm, maar we lopen vrijwel altijd in weer en wind.

Daarna van allerlei klussen gedaan die er zoal zijn, de administratie, wat boodschappen, een logeerbed opgemaakt, want mijn broertje komt langs; hij maakt een stop-over op de nationale luchthaven na zijn vakantie.

Altijd leuk; jammer dat ik moet werken. Moet ja; want hoewel het heerlijk en zalig was 4 vrije dagen met zon, zijn ze niet doorbetaald, dus nog meer vrij kan ik me niet permitteren.

Maar wat een heerlijke oplaaddagen waren dit. En wat groeit alles de pan uit. Bomen die eerst nog bladloos leken zijn nu frisgroen, bedekt met bladeren. Knoppen in allerlei bloemen..wat geweldig toch.

Nou ja...her en der lees ik mensen klagen en weet dat ik ook flink kan klagen. En achteraf viel het allemaal weer reuze mee. Nog steeds te eten en te drinken en een veilige slaapplek immers.
Alle rekeningen zijn weer betaald, geen achterstanden, dus niks te klagen. Nou ja...alleen dat mijn spaargeld zoals die Blonde politicus zei Minder Minder Minder wordt.

In het weekend was ik net terug van een ritje naar de bieb toen er een spaak van mijn fiets brak. TIK! En mijn band liep direct aan dus maar lopen naar huis. Gelukkig zit er hier in de buurt een gepensioneerde fietsenmaker waar ik bij dit soort gevallen mijn fiets kan brengen en hij voor een tientje mijn spaken  (het waren er meer) vervangt. Dat zijn nog eens mooie prijzen.

Ook even wat bananenmuffins gebakken. De banaan liep al bijna spontaan de fruitschaal af dus het was tijd ook. (Niet mijn muffins, maar van het web).







2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ziet er zalig uit.

Petr@ zei

Handig zo'n fietsenmaker in de buurt!
Je muffins zien er heerlijk uit!