zondag 21 juli 2019

Groeten uit Holland Habibi

Kreeg gisteren van mijn dochter door dat die pittige Marokkaanse dame Habiba, uit het programma Groeten uit Holland is overleden. Allah y rahma.

Ze vertelde in de laatste serie dat ze kanker had. Wat een rotziekte is dat toch.

Wat gaat het leven snel en op het laatst als je de waarde pas echt doorhebt door je levenservaring wijzer geworden, dan moet je al weer afscheid nemen.

Hoop dat ik me dat blijf realiseren. Hoe waardevol en vooral mooi meestal het leven is, ook al voelt het soms helemaal niet zo. Dat ik tegen diegenen waar ik van hou dat luid en duidelijk zeg en maak.

Habiba was groot fan van Rob de IJs, (zo sprak ze zijn naam altijd uit) dus maar een liedje van hem voor haar familie.


2 opmerkingen:

Bertiebo zei

Ik heb dat programma niet gevolgd. Maar ik ben het eens met alles wat je naar aanleiding daarvan zegt

Anoniem zei

ja heb wel een traantje weggepinkt! Was groot fan van haar! En wat een mooi eerbetoon een nummer van haar Rob de Ijs!