dinsdag 25 februari 2020

Ouwe zak in Nieuwe Porsche

Aan het geluid van de motor herkende ik het autotype al. Niet gek voor iemand die alleen een fietsje heeft toch?

Enfin..daar stond de knalgele auto in de druipende regen stoer te zijn. De kap kon niet open vandaag. Uit de snelle wagen stapte een minder snel ter been zijnde al wat oudere man. Althans, hij had nog een kransje grijs haar en liep met een gebogen rug. Dat gaf hem een 'oud' uiterlijk. Niet passend bij het imago van zijn auto.

Of misschien juist wel.



Na jaren sparen kon hij zich misschien na zijn pensioen nu eindelijk wel zijn droomauto permitteren. En geniet hij elke dag van dat heerlijke ronkende motorgeluid. Mazzel!

Dat hij een stoellift nodig heeft om uit de sportieve kuipstoeltjes gehesen te worden, dat neemt hij wel voor lief. Living the dream. En dat bewonder ik uitermate.




4 opmerkingen:

nicole orriens zei

Wat knap dat je aan het geluid het type auto kunt herkennen. Ik associeer zo'n snelle auto toch ook met een wat jongere man. En ook minder met een vrouw moet ik bekennen.

klaproos zei

whahahaha jawel hé, zo zal het vast zijn..... dat hij nu waar hij zó lang voor heeft moeten sparen helemaal op rijd als kost 't 'm z'n lijf :-)

pourquoi pas ??? zei

Haha dat kon weleens de oom van X zijn. Die woont in jouw stad maar ik geloof dat hij een rode heeft. Op een zomerfamiliefeestje had hij een hernia maar moest en zou met die auto komen. ach de arme man. Hij werd ingehaald op de snelweg door een BMW en dat liet hij niet op zich zitten en scheurde de BMW weer voorbij waar hij aangehouden werd. Meneer moet dat nou nog op uw leeftijd vroegen de agenten.
Ik had laatst een iets tekort jurkje aan. In ons hart zijn we allemaal nog jong. (zolang er geen spiegel in de buurt is)

Marlou zei

een Porsche...
Daar zou ik ook wel eens in willen rijden.
En dan zo'n bergpas en al die bochten...
Heerlijk lijkt me dat