dinsdag 22 december 2020

Jaaaa, post op maandag

Nee he. Nog steeds niet De Post waarop ik aan het wachten ben. Maar wie weet vandaag nieuwe ronde, nieuwe kans. Gisteren was het Kerstkaartenpost. Ook heel leuk en vooral lief, want post van sommige bloggers. Voel me dan echt een knieperd als ik zelfs moet nadenken of ik wel Kerstzegels genoeg heb. 

Deed gisteren een rondje Kerstkaarten voor de buurt. Ontspannen werk, voor iedereen wat bemoedigends erop schrijven. Nadenken wat. En kreeg er eentje die ochtend in de bus van mensen uit de buurt die al jarenlang voor rottigheid zorgen. Zelf, of hun zoon. Misschien wel een soort van 'sorry'?? Of het moest van hun Maatschappelijk Werker. 

Het regende wel keihard tijdens het rondbrengen, maar met die nieuwe jas, deerde dat me weinig. Had al een aantal andere kaarten in de bus van buurtgenoten ontvangen. Met op sommige dit jaar wat meer dan 'gr. de buurtjes' geschreven. Zo lees je hoeveel impact Corona 2020 heeft gehad. Op iedereen zijn leven. 













4 opmerkingen:

Marlou zei

Ha Cellie,

grappig... de kerstpost voor de Haarlemmers heb ik ook zelf rondgebracht.
Zelfs afgelopen zondag nog met H. die voor Haarlem-Noord.
Kreeg ergens ook nog een lekker bakkie koffie.

Nu nog één kaart: voor mijn Franse vriendin.
Moet ik de vertaler erbij halen!

dagdag...
Lekker bezig jij!
X, Marlou

Ellen1979 zei

Meestal vind ik kaartjes rondbrengen ook een ontspannen klusje. Wij hadden dit jaar ineens het plan om enorm veel kaartjes rond te brengen en te sturen dat het tekstjes schrijven helemaal in het water is gevallen 😅

De bult werd maar groter en groter dat we van schrik snel zijn begonnen met postzegels plakken en rondbrengen dat er naast een naam niets met op is gekomen.

De volgende keer beginnen we die met het tekstje.

Spaarmoeder! zei

Kaartjes rondbrengen heeft iets gezelligs. Leuke route uitkiezen. en je komt op plekken waar je misschien alweer even niet langs bent gekomen.
Via deze weg een kerstgroet van mij. Ik wens je goede feestdagen en een gezond 2021 toe.

Liefs

Marlou zei


★*2020★* 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ •
•。★2021 ★ 。* 。
° 。 ° ˛˚˛ * _Π_____*。*˚
˚ ˛ •˛•˚ */______/~\。˚ ˚ ˛
˚ ˛ •˛• ˚ | 田田 |門| ˚

ஜ۩۞۩ஜ Hoi Cellie... een gezond nieuwjaar! ஜ۩۞۩ஜ

En de groetjes van Marlou