dinsdag 14 december 2021

Deelbaar die zipper

Kwam dit weekend erachter hoe je een deelbare rits kon gebruiken. Jahaaaa...pas dit weekend. Eerder nooit het nut ingezien van een deelbare rits.

Heb je dus een lekkere warme tot over de dijbenen vallende jas (in mijn geval is dat dan tot in de knieholtes), dan fietst dat wat minder comfortabel. Mis uhm..beenruimte. 

Ergens las ik dat het zo handig was, dat je tijdens het fietsen die rits even los kon ritsen tot de hoogte van een jack.

oh ja joh?

Jemig de pemig zeg!! Wat een openbaring!!!

Nooit geweten. Of gedaan. 

Moest wel even om mijn eigen onnozelheid lachen. Hardop!





En dan ook nog een nieuwe (oude) regering. Ook geheel deelbaar.


4 opmerkingen:

Mevrouw W. zei

Als ik zoiets heb dan steek ik het op mijn haarkleur: blond :)

pourquoi pas ??? zei

Nooit te oud om te leren. knuffel

Bertiebo zei

Hahaha, ik weet wat het is, zo'n ding, sterker nog, er zit er een in mijn jas. Maar als ik nou alleen de term deelbare rits had gelezen, had ik me daar niks bij voorgesteld. En het me ook niet afgevraagd

nicole orriens zei

Ik moest even nadenken wat een deelbare rits was, maar toen viel het kwartje. Hij lijkt me inderdaad wel erg handig!