zaterdag 4 december 2021

Gok

Weeeeeekend!

En dan heb ik geheel niets op de agenda staan. Behalve op zondag F1 kijken. Prima. Nu nog een onzichtbaarheidsmantel en ik ben helemaal in mijn sas.

Vrijdagochtend extra vroeg begonnen, dan kon ik nog even lekker doortrekken voordat het telefonisch spreekuur begon en daarna weer doorrrrrrr..zei toch tegen me, myself and I dat ik lekker bezig was. Nog een spoedklus tussendoor, eentje die was blijven liggen bij een ander, maar gelukkig zag ik op tijd dat het bloedspoed was. En client nog voor het weekend kunnen helpen. Dat is fijn voor client; hoeft hij niet het hele weekend in de stress te zitten. Daar doen wij dit werk tenslotte voor. 

De post op tijd naar de brievenbus gebracht, het was alweer donker buiten. En daarna naar huis en de laatste dingen afronden en dan afknijpen en klaar! Klaar. Voor vandaag. 

Het hele thuiskantoor opgeruimd en weggezet. Nu is de werkplek weer een lees-, eet en laptopprive-plek.

Las dit Sinterklaasliedje. Moest er hartelijk om lachen. Hoop jullie ook. 


Daaaar wordt in mijn gok gepord.
Hard gepord, zacht gepord.
Daaaar wordt in mijn gok gepord.
Wat zou dat zijn?
Wees nu maar lief en braaf.
't Is maar een wattenstaaf.
Neem dan toch een spuit of twee.
Doe gewoon mee.


Afbeelding van S. Hermann & F. Richter via Pixabay 







4 opmerkingen:

Mevrouw W. zei

Leuk liedje :)
Fijn weekend!

Anoniem zei

Tevreden gevoel. Na gedane arbeid is het zoet rusten, even twee dagen de tijd voor jezelf.

Bertiebo zei

Hahaha, grappig dat liedje. En inderdaad: Doe gewoon mee!

mrs H. te B. zei

Ha, Mooi Sinterklaasliedje! In de hoop dat dit het laatste jaar is dat het actueel is!!!