woensdag 13 maart 2013

Toeval bestaat niet?

Gisteren heerlijk naar de bibliotheek gefietst en daar een stapel interessante lees- en leerboeken gehaald. Nog even wat tijdschriften doorgelezen (die hoef ik dus ook niet meer te 'hebben") en toen weer, door de koude wind, naar huis.

Op weg naar huis belde broertje me. Hij moest voor zijn werk naar Brussel, maar het vliegtuig was omgeleid naar Schiphol door de sneeuw aldaar, daar moest hij uren wachten, er zou een bus komen maar uiteindelijk ging hij zijn vergadering missen en besloot weer terug te vliegen.

En hij had een paar uurtjes door te komen; of ik zin had om hem te zien? Tuurlijk. Snel naar huis gefietst, naar Schiphol getogen een paar uur met hem doorgebracht. Alsof het zo had moeten zijn.

Voel me al een paar dagen niet helemaal 100%. Pijn in mijn spieren en schouders en vannacht kon ik niet goed doorslapen en dus gunde ik mezelf toch die 8 uur slaap en ben wat later opgestaan dan ik normaal doe. Nu kan het (nog), dus doe het dan ook maar. En natuurlijk weer allerlei wilde dromen gehad.

En wat een zonnig weer vandaag! Alhoewel ik aan de voorkant van mijn huis sneeuwwolken aan zie komen.

Een beetje onsamenhangend log, maar misschien is dat ook wel mijn state of mind. Komt goed...de energie gaat wel weer stromen. Ik hoef niet elke dag nuttig te besteden.



1 opmerking:

eccentriclady zei

Wat lekker dat je zo toch je broer even kon zien! En dat je van het lekkere weer genoten hebt, ondertussen heeft het alweer gesneeuwd hier.