vrijdag 10 mei 2013

Uitgemaakt

De vriendin waar ik een tijd terug over schreef belde me van de week huilend op. Haar nieuwe interesse had het, een ruim volwassen man, per sms uitgemaakt. Uuuuuuuuuuuuuuuren aan de telefoon gezeten met haar.

Ik denk dan; wat een kinderachtige actie en daar ben je dan mooi vanaf. En een Eikel wordt nooit een hazelnoot.


Maar zij is, uiteraard, heel erg verdrietig. Want hoe fijn was het om van een ander te horen dat hij je lief, mooi, aardig, leuk vindt. Dat hij op de eerste afspraak je direct vraagt of je 100% voor hem gaat. (Dat hij dat niet doet is een klein detail...) en je nu iedere dag vele sms-jes ontvangt, ieder weekend onder de pannen bent, gezellig met hem bent (en oh ja..ook met zijn kind, zo leuk na 1 week al geintroduceerd worden als De Nieuwe). En ondertussen bleef ze me maar doorgeven dat het dan wel geweldig was, maar dat er iets niet klopte.

Hoe ik ook aangaf dat dit haar intuitie is, die haar waarschuwt...toch bleef ze doorgaan met geloven dat hij The one was. Dat The One nog elke dag online naar andere bijzondere dames aan het vissen en kijken was online, tsja...een beetje een dealbreaker.

Ook van de week een alweer huilende Motormaniaman gesproken. Zit nog steeds in zak en as over het zo plotsklappe beeindigen van zijn relatie met zijn Droomvrouw.

Goh...wat voel ik me dan weer blij met alleen mijzelf. Ook al voelde ik me deze week bij tijden alleen en onnuttig en ongezien, ik hoefde niet met een eikel op te trekken, me zorgen te maken of wat mijn geliefde zegt wel waar is of bang te zijn verlaten te worden. (Ik neem aan dat ik mezelf niet verlaat..).




Geen opmerkingen: