zaterdag 1 februari 2014

Zaterdagzwijmel

Ooit ging ik met werkweek op de HAVO naar een voorstelling van deze man, in Parijs. Geweldig!!! We zagen hele kleine poppetjes op het podium want we zaten echt helemaal op de allerlaatste en hoogste rij, maar wat een energie!

En in de Franse les ontleden we zijn teksten. Wat zong hij nou (toen had je nog niet het even snel opzoeken via google en hoppa hele songteksten verschenen, maar luisterde je de LP of het cassettebandje gewoon 250 keer achter elkaar af, telkens weer dezelfde zin...wat zong hij nou?

Erg leuke Franse lessen waren dat.


3 opmerkingen:

ConsuminderMuts zei

Grappig! Nog nooit van gehoord of gezien! Leuk plaatje, maar die kleding!!!! Ik weet het, dat was toen "in", wie weet komt dat ooit nog terug ;-)! Hogere taille in een broek is toch een stuk prettiger dan die lage taille haha!

Anoniem zei

Leuk!!!

Bibje zei


Ik kan me dit liedje ook nog wel herinneren, maar toen zat ik nog maar net op school haha