zondag 17 mei 2020

Alternatief songfestival

Gisteren was er, bij gebrek aan een live Eurovision uitzending met veel publiek in Rotterdam, een alternatief anderhalvemeterprogramma en heerlijk om even met verstand op nul en blik op oneindig te bekijken. Ben ook blij dat ik daar nog toe in staat ben. Een avondje in mijn eentje van iets kunnen genieten, heel bewust.

Met wat andere fans online commentaar geven. Hilarisch.

Of even switchen naar BBC en dan de vileine Graham Norton horen.

Handig als je in 1968 je tekst kwijt was:



Jan Smit die kennelijk nog geen kapper had kunnen vinden. Het upperclass Engels van de beide dames. 


Hoef je niet eens veel te drinken om je dronken te voelen:

Afbeelding

En keurig netjes voor 23.00 uur klaar. 

Hoop dat het volgend jaar weer lekker lang is. Dat het uberhaupt door kan gaan. Dat we andere tijden hebben tegen die tijd. Maar wel blijven beseffen hoe snel dingen om kunnen slaan. 

Iemand ook gekeken? 


2 opmerkingen:

Sjaantje zei

Laat ik als eerste en enige reageren dan...ja, gekeken. Het songfestival is hier een gezinsdingetje. Meezingen, (uit)lachen en lol hebben met twitter ernaast.
Wij wonen naast Rotterdam en hadden kaarten weten te bemachtigen voor de eerste halve finale. Zó leuk om een keer bij te zijn. De kaarten blijven goed voor volgend jaar, dus we hebben nog een verheugje.

nicole orriens zei

Ik heb het niet gezien, maar nu heb ik het gevoel dat ik wat gemist heb!