zondag 7 maart 2021

Verjaardagsvisite.

Een zeer essentiele reis gemaakt. Bij mijn dochter geweest want jarig. 


Afbeelding van Wolfgang Eckert via Pixabay 



Helaas waren mijn kleinkinderen er niet; die waren dat weekend bij hun vader. Wel even gefacetimed. Ook leuk en blij dat we die optie hebben.

Maar officieel mag er dus maar één persoon op visite komen. Gezellig!!!! Niet dus. Liever sloeg ze de hele dag over. En viert het wel een keertje als alles weer 'normaal' is.

Vooral ook omdat ze ook het hele weekend alleen is en alles nog vers van de pers is. Dus geen lieve knuffels van haar dochter of een volle luier (kadootje!!) van baby. Niks

Bah!

Dus ik wilde perse toch even langsgaan. Uiteraard in overleg met haar. Ook al hoorde ik dat haar vriendin er al was geweest in de ochtend.  Nou...arresteer me maar dan. 

Toen ik haar belde was ze lekker aan het opruimen en vooral direct weggooien. Dat is pas echt opruimen!
Ze had al een rondje geskate vertelde ze dus lekker bezig. Vertelde haar dat ik haar erg bewonder. En van haar hou. 

Mooie vrouw. Veerkrachtig als de neten!




8 opmerkingen:

Bertiebo zei

Je hebt een sterke dochter. Iets met een appel en een stam denk ik

franca zei

Een terecht trotse moeder!

Anoniem zei

Gefeliciteerd...enne, goed opgevoed die dochter, die veerkracht heeft ze toch echt meegekregen van jou!

Luz zei

Van wie zou de dat nou hebben? Gefeliciteerd met je prachtige dochter.
Zit je al achter de tralies? Je verrader slaapt nooit he...

pourquoi pas ??? zei

wou hetzelfde schrijven als Luz. Van wie zou ze het hebben. En wat jammer van de kleinkinderen. Geweldig hoe sommige mensen altijd rechtop in de wind blijven staan.

izerina zei

Een klein voordeel van die bezoekbeperking is,dat je echt met elkaar kunt praten

Anoniem zei

Wat verdrietig dat ze haar verjaardag zonder haar kinderen moest vieren.

Iris Papilio zei

Een sterke vrouw... heb denk ik iets gemist mbt het leven van je dochter.
Jammer dat je kleinkinderen er niet waren. Maar goed dat je gegaan bent, voor jullie allebei!