vrijdag 22 april 2016

Victoria Wood - ook al overleden!!

Gisterenavond genoot ik van een comedy avond op de BBC, maar ergens -ook omdat dit programma helemaal nergens aangekondigd stond - bekroop me een naar gevoel dat de desbetreffende dame misschien wel overleden kon zijn.

Met Prince nog vers op mijn netvlies, wuifde ik die gedachte weg....natuurlijk niet...zo'n jonge vrouw...dat zal toch niet.

Nou...echt wel. De dood maakt voor niemand een uitzondering.

Maar wat een heerlijke vrouw is er overleden en wat een multi-talent. Gisterenavond weer kromgelegen van het lachen om haar typetjes.

Subtiel, niet subtiel en altijd subliem. Simpel subliem!! Had ik maar een beetje van haar talent. Ik bekeek haar shows al sinds de jaren 80 en vond haar toen al geweldig.

Victoria Wood. Groot talent!!

BBC tekst






Deze is zo geweldig.....Tena Lady bij de hand houden!









1 opmerking:

LegeZakkenVrouw zei

Jee, ik ben er ook gek op, maar heb niet gelezen dat ze overleden is.