donderdag 14 april 2016

We want more

Op mijn werk hadden ze bedacht dat we nog sneller moesten bellen dan we al deden, want juist dan zouden we nog meer potentiele klanten treffen en dus meer resultaat boeken.

Dus binnen maximaal 14 seconden volgende beller na je laatste belletje. Met alle aantekeningen verwerkt etc etc. Hoppa....en dat de hele dag door. Ik zou er bijna RSI van krijgen.

En een paar weken erna bedachten ze dat het wel 9 seconden maximaal kon zijn. Leuk toch...lekker doorbellen!!

Kan er niks aan doen, maar altijd moest ik aan onderstaande scene denken. Sneller, sneller, meer meer meer meer..










10 opmerkingen:

  1. Wat een slavendrijvers, je baas en in de film!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Verschrikkelijk :-(. Sterkte met zo'n baan en baas.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja, dan moet je dus eigenlijk al aantekeningen maken tijdens het bellen, wat waarschijnlijk degene aan de andere lijn wel merkt en hoogst onbeleefd vindt. Zal écht goed zijn voor de cijfers... Sterkte!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja; dat is inderdaad de aanbevolen richtlijn, alleen dan kan je snel afboeken. Het enige wat telt is hits; kwaliteit doet er niet zo toe.

      Verwijderen
  4. Heeft je baas al eens voorgedaan hoe dit moet en het dan ook nog rendabel is?
    Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Koning, Keizer, Admiraal; poepen kunnen ze allemaal is denk ik zijn credo.

      Verwijderen
  5. Schandalig! Ik neem niet aan dat ze zich naast de resultaten ook bezig houden met de medewerkerstevredenheid...

    BeantwoordenVerwijderen