Dus binnen maximaal 14 seconden volgende beller na je laatste belletje. Met alle aantekeningen verwerkt etc etc. Hoppa....en dat de hele dag door. Ik zou er bijna RSI van krijgen.
En een paar weken erna bedachten ze dat het wel 9 seconden maximaal kon zijn. Leuk toch...lekker doorbellen!!
Kan er niks aan doen, maar altijd moest ik aan onderstaande scene denken. Sneller, sneller, meer meer meer meer..
10 opmerkingen:
Vreselijk.
Wat een slavendrijvers, je baas en in de film!
Verschrikkelijk :-(. Sterkte met zo'n baan en baas.
Ik zeg: staken;-]]!
Oh ja, dan moet je dus eigenlijk al aantekeningen maken tijdens het bellen, wat waarschijnlijk degene aan de andere lijn wel merkt en hoogst onbeleefd vindt. Zal écht goed zijn voor de cijfers... Sterkte!!
Heeft je baas al eens voorgedaan hoe dit moet en het dan ook nog rendabel is?
Sterkte!
Schandalig! Ik neem niet aan dat ze zich naast de resultaten ook bezig houden met de medewerkerstevredenheid...
Wat is dat???
Koning, Keizer, Admiraal; poepen kunnen ze allemaal is denk ik zijn credo.
Ja; dat is inderdaad de aanbevolen richtlijn, alleen dan kan je snel afboeken. Het enige wat telt is hits; kwaliteit doet er niet zo toe.
Een reactie posten