donderdag 25 mei 2017

Mijn Maagdenburger Halve Bollen

Omdat ik nog maar 1 goede BH (nou ja...zo goed is hij nou ook weer niet, want ik krijg schuurplekken op mijn arm als ik 'm aanheb als ik een eind wandel, - decoratief keihard kant au au - ) heb en de dames echt wel ondersteuning nodig hebben, bestelde ik er eentje online.

Want in een hokje passen in een winkel...nee laat maar. Te zweterig, teveel gedoe.

De BH werd bezorgd en ik opende benieuwd naar de inhoud het pakket.

Twee MEGA grote maagdenburger halve bollen lagen op de tafel. Jemig...zo immens groot waren die borsten van mij toch niet geworden inmiddels?

Afbeeldingsresultaat voor maagdenburger halve bollen

De bollen waren opgevuld met papier. Genoeg papier om 35 kinderen een papieren hoedje te geven.


Afbeeldingsresultaat voor paper hats gifAfbeeldingsresultaat voor paper hats gifAfbeeldingsresultaat voor paper hats gif




 

Ik was gewoon angstig om dat ding te passen. Het zou toch niet zijn dat mijn halve bollen daarin pastte?


Gelukkig mag ik hem terugsturen, want inderdaad veel te groot. Eigen schuld, want ik dacht echt dat ik in de grootste maat nog niet zou passen. Blij dat hij te groot is. Alhoewel sommige ex-minnaars daar anders over dachten.



7 opmerkingen:

Lot zei

Welke maat heb je? Ik heb nog een mooie liggen die voor mij niet geschikt is en die ik graag aan je zou willen geven als het je maat is.

Anoniem zei

Ik dacht dat alleen mannen alles groter inschatten ....

Mirjam Kakelbont zei

Je hebt jezelf overonderschat (-: Bestel een nieuw model en in verschillende maten. Dan heb je keuze...
Groetjes

Petr@ zei

Haha ja altijd een dingetje he, een nieuwe bh!
Gelukkig kun je hem terug sturen.

Nicole Orriëns zei

Balen dat hij niet paste. Voor een goede bh moet je volgens mij toch wel eerst even naar een goede winkel. En als je dat weet welk merk en maat je moet hebben, kun je een volgende bh online kopen.

Huisvlijt

Lina zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

Ik kreeg commentaar toen ik aan mijn laatste date vertelde wat mijn cupmaat was, nee hoor zij hij vol overtuiging jij hebt echt geen Dcup, nou volgens mijn laatste aankoop heb ik die dus wel en ik had juist bewust mijn laatste beha in een winkel gekocht op advies van de verkoopster die me er van overtuigde dat een D cup mij beter past dan een C cup de maat ik al een paar jaar droeg, wat voor cupmaat je nodig hebt hangt niet alleen af van de grootte van je borsten ,maar ook van je omvang, iets dat ik zelf niet wist , dus ook niet vreemd dat mannen dat niet weten.