zaterdag 18 november 2017

Meer Meer Meer zwijmel

Weer een tijdje met mijn schattige maar ook pittige kleindochter doorgebracht en als ik dan in de trein naar huis zit kan ik maar aan een ding denken en dat is de tekst van onderstaande song.

Nu heeft ze al 4 tandjes, 2 onder en 2 boven,  die elke dag met een mini-tandenborsteltje worden gepoetst wat ze enorm leuk vindt. Sokken niet; die trekt ze zo snel mogelijk uit.



Deze versie is ook fijn:


Hoop op een fijne Sinterklaas-intocht voor diegenen die gaan kijken en ervan genieten.

13 opmerkingen:

Happy Hulk zei

Prachtige song .......die eerste 😉

Iris Papilio zei

Mooi toepasselijk nummer als je het over je kleindochter hebt. Zo schattig hè..
Lekker om weer te horen van Chris Montez, zo vertrouwd.
En ik ben dol op Michael Bublé, een heerlijke jazzy uitvoering!
Fijn wknd Cellie!

Unknown zei

Sokken zijn ook ondingen, we horen op blote voeten te lopen. 😁

Anoniem zei

Allebei heerlijke zwijmels en vooral als ze over je kleindochter gaan.

Ria zei

Beide nummers zijn prachtig. Geniet van kleindochter ze zijn zo snel groot.
Fijn weekend,

CorryR zei

Wat kun je enorm genieten van zo'n hummeltje, he? Mijn kleinkinderen zijn inmiddels 26, 24 en 22 en die hoeven niet meer zo nodig te knuffelen. Maar wat zijn ze (nog steeds) lief.

MelodyK zei

heerlijk toch zo'n hummeltje, geniet er maar lekker van, het is je van harte gegund.

Je muziekkeuze is prima, de 2e versie heeft wel mijn voorkeur.

Lieve groeten en fijn weekend

AnneMarie Winter zei

Heerlijk Oma te zijn van zo'n kleindochter. Begrijp je keuze helemaal.

Elisabeth zei

Heerlijk om zo te genieten van je kleindochter .Ik hoor het liefst Chris Montez
Gr Elisabeth

Albert y Mara zei

Een uitstekende muziekkeus vandaag, zowel Chris als Michael.

Joanne zei

Heerlijke nummers! En je logje is zo herkenbaar. Vooral de sokken. Onze kleinkinderen trokken ook altijd hun sokken uit. Als wij naar buiten gingen moest ik altijd opletten of ze niet ergens op straat lagen. Ze waren nog klein en droegen geen schoentjes. Zeker in de zomer niet. Toen ze wel schoenen droegen gingen die ook uit. Nu doet alleen de jongste van anderhalf jaar dat nog.
Geniet van je kleindochter. De tijd vliegt.

Liefs Joanne

natasja zei

Wat een leuk toepasselijk nummer!

Dwarsbongel zei

Wacht maar tot grote jongens dit soort liedjes voor haar gaan zingen, en dat is sneller dan je wenst... ;)
Ik vindt de eerste versie het mooist, en dat is niet alleen uit nostalgische overwegingen.