woensdag 3 juli 2013

Uitslag: Geen aanwijzingen voor baarmoederhalskanker

Op 28 mei schreef ik over een raar telefoontje wat ik kreeg van de huisarts-assistente en in opvolging daarvan heb ik een uitstrijkje laten maken.

Net de enveloppe binnen en zoals de titel al aangeeft; alles is goed. Joehoe!!!!


Nou ja....met dat gedeelte van mijn lijf dan. Heb natuurlijk geen total bodyscan of zo laten doen en laten we redelijk zijn. Morgen kan ik zomaar wel iets mankeren. Ook al had ik me helemaal laten doormeten. Ik denk dan ook niet; waarom ik nou...maar meer waarom ik NIET. Zo vanzelfsprekend is gezond zijn niet. En al helemaal niet maakbaar.

Als je nou maar: leest, veel sport, positief denkt, vecht, doet zoals wij....dan leef je supergezond totdat, nou ja totdat je cellen zich niet meer kunnen verjongen.

Ik lees genoeg en maak genoeg om me heen mee waar mensen geen enkele keus hebben. Opeens gaan ze dood, worden ze ziek of overkomt ze iets waar ze nooit rekening mee hadden gehouden. En dan maakt die ziekte echt geen onderscheid of je wel of niet je altijd netjes hebt gedragen, of altijd rechtsgedraaide yoghurt met kiemen hebt genuttigd of altijd om 22.30 op bed lag.

Kortom; Leef je leven op de voor jou beste manier. Morgen kan alles anders zijn (dat dacht ik toen ik de enveloppe net openscheurde).

En laat diegenen die belangrijk voor je zijn regelmatig weten dat je van ze houdt. Want er zijn maar weinig mensen helderziend.




6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met deze goede uitslag!
    Dat is mooi nieuws! Een vriend van ons is 25 jaar geleden overleden op 29 jarige leeftijd aan leukemie. Een echte sportman, een enkel biertje op z'n tijd en nooit gerookt.
    Dan vraag je je af, hoe dat kan. Volgens mij is het leven een loterij, je hebt gewoon geluk als je oud wordt. Gezond leven en bewegen is sowieso goed voor je uiteraard, maar het behoed je niet voor een vreselijke ziekte.
    Maar jij kan mooi weer verder met dit mooie nieuws!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn joh! Voor ik borstkanker kreeg, was er ook beginnende baarmoederhals kanker. Gelukkig volstond een conisatie en heb ik geen narigheid meer gehad, maar toch blij dat het tijdig ontdekt werd. De twee soorten kanker hadden n iets met elkaar te maken, dus de bliksem kan zo maar binnen een klein jaar twee keer inslaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha fijn! gefeliciteerd met de goeie uitslag.
    Ik weet nog, dat ik naar de dokter moest voor de uitslag van het borstkankeronderzoek.
    Ik fietste en fietste en zei steeds tegen mezelf: ik ben helemaal gezond, ik heb geen borstkanker.
    Maar helaas....
    Het was wel zo...
    En nu... 7 jaar later kan ik jou en mezelf feliciteren.

    De laatste twee zinnetjes zijn mooi!!

    groetjes van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is nog eens goed nieuws zeg.
    En inderdaad geniet zoveel mogelijk, niet morgen maar nu.
    Nou ja morgen ook natuurlijk. liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Heeft u dringend lening af te betalen uw schuld? Heb je geweigerd van lening van de Bank? Of heb je een lening nodig om rekeningen te betalen of het opzetten van uw bedrijf? zorgen niet meer, uw hulp komt nu, het bedrijf is een onderneming De heer Larry Perez dat alle soorten van de lening biedt aan mensen lening bedrijven die behoefte hebben aan leningen met een lage rente van 2% contact E-mail: businessfinances@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Heeft u dringend lening af te betalen uw schuld? Heb je geweigerd van lening van de Bank? Of heb je een lening nodig om rekeningen te betalen of het opzetten van uw bedrijf? zorgen niet meer, uw hulp komt nu, het bedrijf is een onderneming De heer Larry Perez dat alle soorten van de lening biedt aan mensen lening bedrijven die behoefte hebben aan leningen met een lage rente van 2% contact E-mail: businessfinances@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen