vrijdag 24 juni 2016

Help...mijn man is banketbakker!

Het nieuwe programma van John Williams gaat een bak-programma worden. Dat vind ik zo niet bij deze smakelijke meneer passen.



Maar ja...hij denkt misschien ook wel in termen van "dan heb ik tenminste nog werk" en alles beter dan een paragnostenprogramma te moeten presenteren op dag-tv.

Wat trouwens bij het UWV valt onder een baan met toekomst. Ben ik opeens blij met mijn callcenterbaan! Dan weet ik tenminste dat ik van een script iets oplees en niet net doe alsof het echt is. Dat het echt overkomt, dat is mijn talent.

"Ik voorzie binnenkort een donkere man op uw pad. Of een blonde". Of in het geval van John: "Ik voorzie een zoete toekomst".

Mijn oude aardrijkskunde-leraar zei het altijd al; "Altijd goed, dus altijd fout".





4 opmerkingen:

Petr@ zei

Hij wil zeker meeliften op Heel Holland bakt!
Nou maar hij is zelf ook niet te versmaden haha.
Die paragnostentv, dat mensen daar naar kijken, niet te geloven dat zoiets bestaansrecht heeft.
Fijn weekend!

pourquoi pas ??? zei

Ik las net je vorige stukje. Wat moet ik daar nu op zeggen. Ik weet gewoon niets. Ik hoop toch zo dat er iets moois op je pad komt, in wat voor vorm dan ook. dikke knuffel.

Nicolette zei

Ik moest aan je denken afgelopen week. Er belde iemand van een call center ivm de verlenging van het abonnement van onze krant. Ik moest gelijk aan je denken en heb het ter plekke maar gedaan. Anders had ik het toch via internet gedaan. De goede man aan de telefoon was heel aardig en we hadden een leuk gesprek. Hij werd 60 deze zomer vertelde hij.. heb hem uitgebreid gefeliciteerd!

Christina zei

Misschien verdient zo'n baantje als paragnost veel beter dan wat je nu doet. Dus, niets voor jou? ;-)