dinsdag 14 juni 2016

Vlaggetjesdagen

Zag de folder in de bus over Vlaggetjesdagen en omdat mijn blouse die ik nog kreeg van mijn dochter toen zij afgevallen was  jaren terug, een beetje sleets is geraakt (dus nu alleen voor in de tuin of bij schilderwerk geschikt) vond ik dat ik mijzelf best een nieuwe blouse mocht gunnen. Vooral met korting.

En ook omdat ik me bedacht dat ik wat liever voor mijzelf moet zijn. Zoals een nieuw kledingstuk aanschaffen. De laatste keer dat ik wat kocht was voor de bruiloft van mijn dochter, rond deze tijd verleden jaar.

Maar dan moet je dus wel gaan kijken en niet alleen denken van dat zou ik wel kunnen doen. En het dan dus niet doen. En passen, want op 'gevoel kopen' daarvan weet ik inmiddels dat dit niet meer werkt. Want voor mijn gevoel ben ik nog steeds mega-dik, terwijl ik dit nog wel ben maar niet meer mega.

Gewoon dik. Wel een ramp natuurlijk voor hotel-eigenaren met hun dure bedden. Gelukkig kom ik al jaren niet meer in een hotel.

Enfin; ik had eindelijk een zegelboekje van de Appie volgespaard en in plaats van dit in mijn oude sok te stoppen besloot ik dat ik met een gedeelte hiervan wel mocht shoppen.

Heb ik in ieder geval de baan van een goede vriend veiliggesteld door mijn diepte-investering! Een t-shirt en een blouse met 50% korting.





7 opmerkingen:

Joanne zei

Soms mag je jezelf best verwennen. Wat kun je daar dan blij van worden,hè? Veel plezier met de nieuwe kledingstukken.

Liefs Frederique

Petr@ zei

Heerlijk als je weer wat nieuws hebt!
Bij onze kringloop heb je kleding voor 1 euro per stuk, misschien ook bij jou in de buurt? Even wassen en je hebt toch weer iets anders om aan te trekken.

LLMM zei

Mooi dat je geslaagd bent, veel plezier ermee!

Anoniem zei

Goed gedaan, meisje.

Ineke zei

Soms is het gewoon leuk om iets nieuws te kopen, fijn dat het ook gelukt is. :)

Ja die hotelbedden he? Gelukkig heb je het woord 'verbinden' niet in je blogpost gebruikt...... :D

Anoniem zei

Hahaha Ineke, ja Verbinden! Nonono, niet doen.
Dit blog is echt zo super! Het is lollig, vol zelfspot en gewoon zoals het leven is!
Citroen, je blijft mijn held! Echt, je bent zo'n geinig, leuk iemand!

Christa

Mirjam Kakelbont zei

Gek, ik kan me deze reclame niet meer herinneren. Uiteraard wel beide heerschappen.
Eerst dacht ik dat je blog over de nieuwe haring ging, maar gelukkig bedoel jij andere vlaggetjes.
Lieve groet