zondag 28 augustus 2016

Geweldig grappig boek aan het lezen

Het heet Carrieregids voor na de dood.

Een hoofdstuk gaat over dat de hoofdpersoon nog niet tot de hemel wordt toegelaten, maar een aantal testen moet ondergaan waar hij dan wel terecht kan komen of misschien toch wel direct naar de hel.

Een tussenstation is een callcenter. Een callcenter from Hell. Want aangesloten aan het stroomcircuit en bij onvoldoende presteren krijg je een stroomstootje. Hoop niet dat ik mensen op ideeen breng. Dat ik morgen me moet aankoppelen, behalve op mijn headset, ook nog aan twee draadjes!

Een ander hoofdstuk ging over dat hij een assesment moest doen. En weer in een ander hoofdstuk een baan bij een onderneming waar ik nu voor aan het bellen ben. Jemig de pemig zeg...is dit MIJN verhaal of zo??

Zal wel geen toeval zijn dat dit boek op mijn pad kwam. En nog een Engel op de voorkant bovendien.

Afbeeldingsresultaat voor carrieregids voor na de dood


Echt een aanrader.

3 opmerkingen:

Mirjam Kakelbont zei

Ik denk graag na over het leven voor de dood (-: Misschien past dit boek daar goed bij.

LLMM zei

Nooit van gehoord, maar het klinkt grappig!

Trees zei

Haha, inderdaad net of het op jou slaat.
Er moet wel een leven na de dood zijn, denk ik tenminste..