donderdag 18 april 2019

Special op Netflix

Onmiddellijk gecharmeerd van deze serie. Korte afleveringen en ook maar weinig (helaas).



Werd vroeg wakker, dus direct de was aangezet. Dan had ik al iets 'gedaan' voordat de dag echt begonnen was en kon ik direct de was lekker buiten in de tuin ophangen. En daar hangt de was dus nu ook. En ik weet dat ik van de was doen altijd opgewekter word.

Gisteren was het hier een grauwe grijze dag. Voelde me niet zo prettig, zat alweer te wachten op antwoord wat niet kwam en weet het ook aan de weers-omslag. Dus maar alweer op tijd naar bed en me niet te druk maken, want er zijn nog zoveel zaken die wel goed gaan.
Waar ik te weinig bij stil sta, omdat ik dat voor vanzelfsprekend aanneem.

Dat ik in de ochtend mijn bed uitrol in redelijke gezonde toestand.

Dat ik in vrijheid zo'n blogje kan schrijven. Dat ik te eten heb en een dak boven mijn hoofd. Dat mijn geliefden bij me zijn en het goed met ze gaat.

Simpele dingen, maar wel heel waardevol.




4 opmerkingen:

Iris Papilio zei

Warrig mannetje, dank voor de tip.. ik ga hem opzoeken!

Anoniem zei

👍

San zei

Dank voor de kijktip.

nicole orriens zei

Wat grappig dat je opgewekter wordt van de was doen! Maakt het dan nog uit waar je het ophangt? Word je ook vrolijker als je de was binnen ophangt? Waar komt het door denk je?