maandag 26 augustus 2019

Mooie zondagavond

Mooie uitzending van Zomergasten met een bevlogen arts en vrouw.


Vooral Nick Cave; prachtig en het fragment van Le Petit Prince na het persoonlijke verhaal over haar broer.

En mooi vuurwerk, zomaar gratis, gezien aan het eind van een weekend Festival in de buurt. Ook heel prettig. Hoef ik geen honderden euro's entreegeld voor te betalen.

Verder warme contacten met mijn naasten. Met vrienden. Niet dat ik iemand zag, maar ik weet dat dat draadje er is.

Mijn rondje Bless the House al gedaan, de was gaat zo aan de waslijn buiten en de badkamervloer ook gedweild. Vooral toen ik gisteren het blog van Annemiek Link naar haar blog Mijmeringen las. Niet miepen over wat ze niet meer kan, maar juist kijken naar wat er nog allemaal wel kan.

De koffie loopt door en ik mag van mijzelf zo even koffiepauze houden. Buiten onder de parasol. Heerlijk toch! Menigeen op kantoor zou daar veel voor over hebben.


3 opmerkingen:

mrs H. te B. zei

JAAA! Ik ben jaloers! (een beetje maar hoor...) Zit nu nog op kantoor, vanavond lekker de tuin in.

Happy Earl Grey zei

Dat was een fijne zomergast, ik genoot er ook van. En nu van het buiten zijn ;)

Bertiebo zei

Ik was niet in alle zomergasten geïnteresseerd, maar wel in deze. Ik moet nog kijken, wie wat bewaart die heeft wat.