maandag 16 maart 2020

Corona-kilo's

Ergens las ik dat iemand zich serieus afvroeg wat ze moest doen in die 3 weken dat de kinderen niet naar school kunnen en zij thuis moet werken. Dat er wel veel extra gesnoept gaat worden en tsja...dan heb je daarna last van Corona-kilo's.


Afbeelding van Gerd Altmann via Pixabay 


Corona kilo's
Wiet hamsteren
Corona irritatie door op elkaars lip te moeten zitten 3 weken lang.
Geen koffie kunnen drinken want alle horeca is dicht
Niet naar de sportschool kunnen - ook dicht.
Corona-scheiding
Hamsterschaamte?

Nog meer (luxe) Corona problemen?

8 opmerkingen:

izerina zei

en over 9 mnd babyboom?

Bertiebo zei

Geen luxe problemen. Alleen angst. Angst voor mijn geliefden en voor mezelf. Desalniettemin ben ik zeer produktief

pourquoi pas ??? zei

Nou moet je zeggen dat met de opvoeding van tegenwoordig ik me ook heeeeeeeeeel veel zorgen zou maken met 3 weken met mijn kinderen te zitten.

Marlou zei

Gewoon lekker gezond blijven...
En zéker niet hamsteren!

Anoniem zei

Voor de verandering eens tijd doorbrengen met het gezin en opvoeden..

Christina zei

Leren om je weer eens te vervelen. Dat is goed voor ons. Ik hoop ook dat we zien hoe luxe ons leventje tot nu toe geweest is. Zelfs voor diegenen met geldproblemen. Want het mag dan niet altijd makkelijk zijn, het leven is voor heel veel mensen toch heel erg goed hier.

Mirjam Kakelbont zei

Doordat anderen hebben gehamsterd kon ik vanmiddag de gewone boodschappen niet halen. Maar buiten was het heerlijk weer! Hoe vaak ik de afgelopen weken in de stromende regen die hond heb uitgelaten...
Verveling. Ik kan me daar werkelijk niets bij voorstellen.

nicole orriens zei

Tsjonge, best bijzonder dat dit een probleem kan zijn eigenlijk.... Maar nou ja, zo heeft iedereen zijn zorgen zullen we maar zeggen.