woensdag 5 april 2023

Kan echt niet!

 




Was laat thuis door een evenement van mijn werk. Met collega's heen mee kunnen rijden en dat was gezellig en dan merk ik dat ik best wel goed de weg kan vinden her en der. 

Terug gaven collega's nog aan dat ze me wel bij het station wilden afzetten, maar waar we moesten zijn was aan de rand van de stad, vlakbij uitvalswegen naar de snelwegen en ik had al uitgezocht dat er vlakbij OV was, dus de bus gepakt en was binnen no time op het station. Goede aansluiting, wat in de ochtend, door de chaos van het spoorongeluk op mijn route geheel anders is. Moest omrijden, geen rechtstreekse treinen vanaf mijn station, maar weet inmiddels een beetje welke opties er zijn, dus via Amsterdam en een lekker kopje koffie naar mijn werk. Later dan normaal, maar ja; overmacht. En dat blijft nog wel tot 11 april las ik. 

Ga op tijd naar bed; want moe van alle indrukken en ontmoetingen. 

Wat zou er over 50 jaar echt niet meer kunnen?


Geen opmerkingen: