maandag 23 maart 2015

Geweldig inspirerend uit IJsland

Gisteren speciaal langer opgebleven want ik wilde de documentaire zien genaamd 'When Bjork met Attenborough.

Zijn stem en haar stem en haar visie op muziek.

Het was geweldig.




Verder vandaag nog meer geweldige ervaringen. En dat helpt enorm (wat een grote woorden allemaal..geweldig, enorm haha) om me niet in het putje te laten glijden van bang zijn dat het nooit meer iets wordt financieel met mij.

Morgen kan alles anders zijn. Maar ik leef nu, dus geniet van wat er nu vandaag op mijn bordje ligt. En dat zijn o.a. nog betere lagere glucosewaarden bij de Praktijkbegeleider. Goede waarden (nog steeds) van mijn bloeddruk. Terwijl ik haar in het kort uitlegde dat normaliter mijn stresslevels allang uit het raam waren gevlogen maar ik kennelijk onderweg heb geleerd om in- en uit te ademen en me niet meer in de zenuwen te denken over iets wat misschien die zenuwen niet waard is.
Heerlijk om een compliment daarvoor te ontvangen. En ook echt te ervaren dat dit wel degelijk een welgemeend compliment is. Geen standaard antwoord.




2 opmerkingen:

Anoniem zei

;-)

Ivy zei

Wat een fantastische, prachtige, magnifieke, fabelachtige, grootse :-) opsteker.
Fijn zeg, dat het zo goed gaat met je gezondheid én dat er tegenwoordig zo nu en dan ook nog iets goeds op tv is.