donderdag 24 december 2015

Naughty or nice

Bij het opruimen van herinneringen kwam er eentje boven van een lang weekend ergens in Friesland met een man waar ik een jaar een relatie mee had. Die mij meer wilde dan ik. Of eigenlijk nog veel meer wilde van mij.

Maar enfin...laat ik het luchtig houden.

Aangezien het bijna Kerstmis was, dacht ik dat het wel bij het thema zou passen en ook omdat ik wist dat hij daar wel van hield om een leuk pakse te maken. Voor in de avond zeg maar.

Rood satijnen schortje met een wit fluffy randje.  Heul onpraktisch schortje. En dan daaronder kousen en lingerie.
Altijd fijn dat ik zo goed kan naaien.



Fijne Dagen!




1 opmerking:

Anoniem zei

Hahaha!
Je had dus veel meer dan het kindeke Jezus! Die lag dus gewoon in een kribje. Zonder zo'n leuk pakje, haha.

Fijne dagen, Citroen!