vrijdag 10 april 2020

Naar de echte Passion

Op deze Goede Vrijdag is het mogelijk om de Mattheus Passion te beluisteren. Via een CD, via YouTube, zing 'm zelf. Of luister naar The Passion, gisterenavond in een alternatieve versie op tv. Vandaag nog online terug te kijken.

Helaas kunnen we vanwege Corona niet echt samen een concert bijwonen, maar de muziek blijft altijd. Net als de boodschap (vind ik; geloof ik).


Trouwens heel erg bijzonder dat het zulk warm weer is. En het bijna zomers lijkt. Blote voeten, zonder jas in de tuin kunnen zitten. In de middag ergens een barbeque ruiken. Weer mieren zien lopen tussen de tegels. Blij zijn met die ene bijzondere tulp die weer opgekomen is. Kreeg ik ooit van mijn dochter.

Kleine dingen om blij en tevreden mee te zijn.






1 opmerking:

Anoniem zei

Ik had mezelf een upgrade van tvpakket gegeven, beetje om al het Nederlandse coronagedoe op tv te omzeilen.Werkt goed.Steeds ontdek ik dat ik nog meer mooie zenders heb.Gisteren ontdekte ik StrayrayClassico ofzo. Heerlijke zender met veel opera en concerten! Komende dagen dus ook Matheus passion en Johannes Passion.