zaterdag 10 december 2022

Foutje; bedankt.

He, lekker zeg, de bus is alweer net wat vroeger dan zou moeten bij mijn station en dan kan ik de vroegere trein halen.
En ik stapte in, de trein vertrok prompt en haalde even mijn telefoon tevoorschijn en logde in op het Wifi treinnetwerk; "Welkom in de intercity naar Vladivostok". 

Heuh? Gelukkig wist ik dat deze intercity ook een stop had waar mijn trein stopte en ik over kon stappen op de intercity naar mijn werkplek. Blij dat ik net besloot om even iets online te checken. Anders zat ik nu op een station in Vladiweetjewel!

Dus altijd opletten en niet blindelings instappen. Wel avontuurlijk zo de dag beginnen. Maak ik ook eens wat mee. 








4 opmerkingen:

Mevrouw W. zei

Haha Jiskefet :)
Gelukkig had je het nog op tijd door dat je in de verkeerde trein zat.

izerina zei

Daar was je vast niet op gekleed,dat koude Rusland

pourquoi pas ??? zei

Wat heerlijk dat je op je kleindochter mocht passen en ik herken wat je verteld. liefs en fijn weekend.

Mevrouw Niekje zei

Ook toevallig!! Wij hebben vanmiddag op YouTube wat oude afleveringen van Jiskefet zitten kijken!