woensdag 6 september 2023

Andere provider?

Zag op mijn telefoonscherm een rare naam staan waar voorheen de naam van mijn mobiele provider stond. 

Toch maar even opgezocht want dit was uhm..onverwachts. Aha...een samensmelting van 2 providers en dussss een nieuwe naam. Bleek bij nalezen dat die overname al veel langer geleden was en dat mijn provider nog 'eventjes' zijn oude naam mocht behouden.

Nieuw nieuw nieuw!!

Zal allemaal wel weer duurder gaan worden. Al die nieuwe styling moet toch ergens van betaald worden. 

Was op tijd wakker en wat ik in de kop had, toch maar niet gedaan; want zo geen zin an. Het hele idee stond me al tegen. 

Dus dat maar een andere keer doen. 

Tijd voor iets waar ik wel zin in had; naar een tuincentrum. Even kijken voor wat herfstkleur in de tuin. Behalve bruine naaktslakken. 

Op de terugweg deed ik met mijn te volle fietstas een kind met een knijper en karton aan zijn wiel na. Dus paar keer afgestapt, maar hielp geen drol. Laatste stukje van fietstas bleef tussen de spaken komen. 

Dus maar gewoon dooooooorrijden met keihard geluid. Dat trok kijkers. Dus ik riep telkens maar dat ik toch maar mooi een fijne brommert had!







5 opmerkingen:

izerina zei

Geen kapotte fietstas gekregen?

Bertiebo zei

Oh dat heb ik ook vaak met een fietstas. Maar ik heb nog een mandje voorop en dan laad ik over en dan gaat het weer

ella zei

Wel handig, heb je geen bel nodig. Groeten Ella/

anneke broos zei

Heb je een mooie plantje gekocht?Groene groet,Anneke

Sylvia zei

Ik zit sinds een paar maanden bij 50+ mobiel, terwijl ik nog LAAAAAAAANNNNGGG geen 50 ben ;)