woensdag 24 september 2014

Happy!

Zag gisteren al dat Pharrell Williams bij RLT Late Night zou zijn, maar was moe en wilde liever nog even lezen en heb het vanochtend bekeken.

Bijzondere man, sowieso zijn talent, maar ook hoe hij niet arrogant overkomt (en misschien is dat wel een maand lang mediatraining weet ik veel) maar nederig en dankbaar voor zijn talent.

Wat ik het bijzonderst vond was dat Happy gebruikt is bij de uitvaart van een jonge man. Hoe zijn ouders aan zijn levenskracht en blijheid moesten denken en dit gebruikten bij zijn begrafenis. Ik denk aan mijn levenslustige kinderen. En wat is Happy dan mooi.

Het leven vieren en blij zijn met alles wat er wel goed gaat. En niet teveel kijken naar het groene gras bij de buren (wat achteraf zo groen is omdat het kunstgras is).



2 opmerkingen:

Ivy zei

Ik heb het zelf niet gezien maar hoorde er vanmorgen op de radio over. Daar was men ook lovend over hem (en Umberto) maar vonden ze wel dat hij enorm veel gelegenheid kreeg om reclame te maken. Op z'n Amerikaans, zeg maar. You know:-)
Fijne dag verder.

Nietzomaarzooo zei

Ja, dat was een beetje flauw van meneer Williams...voor dat aparte Nederlandse jeansmerk en dan in dat jasje van dat merk daar zitten...Hoef je dat hele merk niet te noemen :)