zaterdag 25 juli 2015

Knutselen voor grote jongens (en meisjes)

Net terug van het opladen van mijn OV-kaart. De oplader bij de supermarkt was defect en het was al laat (eindelijk droog) dus moest ik even hard denken waar ik dat ding snel en dichtbij kon opladen.
Aha...in het ziekenhuis stond er eentje in de hal. Dus snel - oeps het regende alweer - naar het ziekenhuis gefietst en gelukkig kon ik nog zonder toeters en bellen de hal in. Opladen en klaar. Anders kan er niet getreind worden bij een te laag saldo.

Op de weg naar huis zag ik dat bij de scholen bij mij aan de overkant een hele rij hoge bomen was omgewaaid. Een hele rij!! Tsjonge!

En nu pas even de tv aan en zie ik mijn favoriete acteur, Idris Elba, in een vliegtuigje loopings maken. Ook nog in een vervoersmiddel wat in ons gezin ook favoriet is.

Heerlijke ontspannen tv voor mij:

Idris in de lucht


Gisterenavond al enorm genoten van de mannen van het originele team van TopGear die de mafste dingen uithaalde, zoals een drietrapsraket aan een auto die ze hadden vermaakt tot een zweefvliegtuig. Of met 3 auto's het kanaal proberen over te steken. Geweldige tv en zo jammer dat dit niet meer gemaakt kan worden. Mannen die gewoon lekker knutselen in het groot.




2 opmerkingen:

Trees zei

Goh ja, die OVchipcard... had ik vrijdag nodig op weg naar Nijmegen.
Handig dacht ik, opladen via de computer, jaja, maar je moet wel je saldo ophalen bij zo'n automaat. Nou ja, op het station staat er ook een dus ben ik een beetje op tijd weggegaan en alles was gelukt. Ik vind het gedoe hoor, maar met de auto naar de 4daagse was geen optie...
Wat een aparte TV programma's kijk jij...

Anoniem zei

Mijn OV-chipkaarten staan op autoload. Ja, ik heb er twee. Eentje voor de NS en eentje voor het gvb. Hoewel het reizen met de chipkaart eenvoudiger moest worden?

Door in te checken of uit te checken laden mijn kaarten automatisch op. Dat vind ik wel weer makkelijker.

Regenachtige groet,