dinsdag 6 februari 2024

Stewardoos

In de rij voor koffie voor maar 1 euro bij de AH to go, ga ik altijd netjes in de rij staan. Door toeristen stonden de rijen wat kriskros, maar ach..trein had toch weer riante vertraging die ochtend.

Staat er een wat oudere stewardess van een Europese maatschappij in de rij naast me en gebaart me dat ik achteraan haar rij moet aansluiten. 

Wat?
Heuh.
Hier zijn altijd 2 rijen, al zolang ik hier koffie haal, want 2 apparaten.


Ik mistte nog haar gebaren waar dan de nooduitgang zou zijn bij die AH to go. En vond het wel vermakelijk hoe ze dacht ook de baas van de rij bij het koffie-apparaat te zijn. Het loopt namelijk altijd vanzelf. Mensen zijn echt wel hoffelijk als ze de kans krijgen. Of niet. 

Maar bemoei je er niet mee!!!!!!!!!!







3 opmerkingen:

izerina zei

Heerlijk zo iets

Geeske zei

Wat een prachtig woord. Ik zie jullie al staan. Jij bewegingen terug maken : Fasten your seatbelts en nog zo'n verhaal

Mirjam Kakelbont zei

Hoor ik Rotterdams, voel ik me meteen thuis. Ze praat lekker met die natte t. Wat een geweldig woord, hahaha.