dinsdag 7 mei 2024

Uit de oven

 Blij dat ik gisteren voor tweemaal eten maakte. Voor gisterenavond dus en maandagavond alleen maar opwarmen in de oven. Verse groenten, zelf gesneden uiteraard in een ovenbak, olie en kruiden toevoegen en bakken maar. Tot knapperig. 

En maandagavond extra lekker omdat de smaken er goed zijn ingetrokken. Al had ik iets teveel chilivlokken toegevoegd. 

Zo blij dat ik mijn horloge omhad en dus zag tijdensde alweer lange bespreking, dat het al bijna 17.00 uur was. Tijd om op te breken. Toen leidinggevende alweer een nieuwe rondje wilde beginnen gaf ik aan dat ik de trein moet halen. De trein die ik in mijn hoofd had in de planning dus al gemist. Gelukkig ging de volgende op tijd en was ik ook op normale tijd thuis. Vanochtend hadden alle treinen op mijn station vertraging namelijk. Minimaal 10 maar soms ook 30 minuten en dan verdween de trein van het bord. Gecancelled. Dus blij dat de terugweg volgens dienstrooster verliep.

Nog snel wat Logeerboodschapjes halen. 

En dan schaaltje in de oven en even niks. Spullen voor morgen naar mijn werk staan al klaar. Weet ook al wat ik aantrek, dus niets (behalve zo afwassen) moet er nog. 

Zalig he.

Ben wel moe. De nieuwe is tamelijk energie-zuigend. Ik leg wat uit en tijdens het uitleggen al antwoorden en dan ook nog eens een antwoord wat niet klopt. Luister eerst gaf ik haar aan. 
Maar ze blijft zo bezig. Heel inefficient en dan tijdens die bespreking even puntjes scoren over hoe het bij ons zou moeten. Bleeeeeh. 


Kijken of ik Vera kan terugkijken straks, na de afwas en dan op tijd naar bed. 

Maar in de avond komen de dametjes lekker!! Zo gezellig.



4 opmerkingen:

Petra zei

Jammer van je leidinggevende. Luisteren is ook echt een talent... wat sommigen missen. Heel veel plezier vandaag met de dametjes.

izerina zei

Goed dat je aan je treintijden denkt,als anderen langer door wensen te gaan

Mirjam Kakelbont zei

Leidinggeven en luisteren is niet voor iedereen weggelegd. Gezellig, je kleindochters komen weer logeren. Eh...wie is Vera?

Ina zei

Vera is een detectiveserie, een Britse, dacht ik. Groet, Ine