maandag 22 juni 2026

Deel 1, afgerond

 Moest wat Financiële zaken regelen, documenten bij mijn gemeente daarvoor opvragen, kopietjes van het een of ander meesturen en nu is dat allemaal in een enveloppe gedaan, uiteraard goed gefrankeerd en van alles een kopie voor de eigen administratie achtergehouden en nu, zo zegt mijn moeder bij alles altijd, ´wachten we maar af´.

Klinkt lekker geheimzinnig, maar Big Brother leest ook graag mee, dus ik hou het vaag. Plus dat ik pas de dingen kan benoemen als deel 2 en 3 ook zijn gedaan. 

Fijn gevoel om losse eindjes vast te knopen.