Moest wat Financiële zaken regelen, documenten bij mijn gemeente daarvoor opvragen, kopietjes van het een of ander meesturen en nu is dat allemaal in een enveloppe gedaan, uiteraard goed gefrankeerd en van alles een kopie voor de eigen administratie achtergehouden en nu, zo zegt mijn moeder bij alles altijd, ´wachten we maar af´.
Klinkt lekker geheimzinnig, maar Big Brother leest ook graag mee, dus ik hou het vaag. Plus dat ik pas de dingen kan benoemen als deel 2 en 3 ook zijn gedaan.
Fijn gevoel om losse eindjes vast te knopen.
6 opmerkingen:
diepe zucht?
Dat soort dingen geven rust. Laat Big Brother nog maar even in onwetendheid.
Ik ben dol op cliffhangers!
Klinkt inderdaad heel geheimzinnig :-D .
Misschien is het beter om er niets meer over te melden?
Fijn: klus bijna geklaard.
Ik ken het gevoel.
Opluchting!
Een reactie posten