maandag 4 februari 2013

Frugal February

Maandag!
Meteen maar de sportoutfit aangetrokken vanochtend en eerst maar weer met Cher een tijdje op de step geoefend. Merk dat mijn schouderspieren ook soepeler worden en dat is goed, want een schouder was een bietsje stijf.

Daarna aan de hand van de Flylady mijn maandagochtend-programma gedraaid en tussendoor even pauze voor een kop koffie. Wasje gedraaid en opgehangen. Wat een zonnig weer opeens. De tuinkriebels namen het over en ik sprong in mijn tuinlaarzen en haalde eerst de kattendrollen van mijn gazon(netje). Gelukkig had de kat geen diarree en kon ik ze zo wegscheppen en in een krant rollen.

Daarna de sollicitatieronde en ook dat ging soepel. 

Maar wat heerlijk zeg....even weer wat aan/in de tuin doen. En opeens zie je dan ook zoveel om te doen. En borrelen de ideeen spontaan naar boven.

Kreeg van de bibliotheek een bericht dat mijn reservering binnen was dus die heb ik vanmiddag opgehaald. De Nieuwe Arme van Sacha Meijer.
 

Het is droog weer en ook nog lekker zonnig, dus een heerlijk ritje op de fiets. In de bieb de nieuwe Linda en de Jan doorgelezen dus daarmee zo'n 11 euro bespaard. En daarna weer lekker terug. Nog steeds droog en zonnig, maar net als ik hier de wijk inrij, betrekt het.

De grote kop warme thee staat al klaar en ik heb zin om mijn berg boeken soldaat te maken. Nuttige dag tot zover. En weinig snaai-zin! Vooral na het zien van Obese gisterenavond. En de strakke buik van mijn dochter :)



1 opmerking:

eccentriclady zei

Ik zou zeggen, kruip lekker op de bank met je boeken en geniet ervan ;-)