maandag 30 oktober 2017

Bewegende Citroen

Ochtendgymnastiek; herinner me de pianoklanken nog vaag, maar volgens mij draaide ik me nog graag een keertje om als dat op de radio was. Niks geen speciale gymschoenen of kekke pakjes, gewoon uit je bedje in je pyama en meedoen.



Of deed wat die mevrouw in haar babydoll op het einde uitvoerde. Hahaha!!!


Nu heeft Omroep Max al jarenlang Nederland in Beweging met ochtendgymnastiek en ik heb een aantal afleveringen opgenomen, zodat ik mijn ochtend op mijn zelfgekozen tijdstip kan beginnen hiermee. Ja, echt...de ochtend hiermee beginnen!!

Heel lang deed ik het met Cher, maar dat is nu nog te hoog gegrepen denk ik. Dus eerst maar aan de bejaardengym.

Voel me een stijve hark (ben het ook)  en mijn conditie is echt ruk, maar ik ga er maar weer vanuit dat ik die aan het opbouwen ben. Iedere dag een minuutje extra. Kom ik ook op elke dag 15 minuten rek en strek en flesjes omhoog (oh...dat kan ik heel goed) en omlaag.









5 opmerkingen:

Anoniem zei

Sterk!

Luz zei

Hahahaha leuk zijn ze! Die je mij gestuurd hebt vond ik ook zo leuk, met die bejaarden in een kring met steun- en kniekousjes die een mega Skippybal proberen te raken.
Goed dat je beweegt, alles helpt!

Min of Meer zei

Hihi geweldig, dat eerste filmpje!

Iris Papilio zei

Heel knap van je! Je moet jezelf gewoon af en toe bij kop en kont oppakken hè.
Met mij hetzelfde, ik probeer nu 2x per week naar de sportschool te gaan. Moet mezelf wel regelmatig een duw geven maar als ik daar klaar ben voelt het wel goed. Die stomme diabetes ook hè. Bewegen is zo belangrijk.
Succes!!!

Anoniem zei

Goed zo, en ga er mee door! Als het tijdstip lastig is, je kan dat programma ook via internet kijken.
Ik ben sportjuf...veel van wat ik doe in mijn lessen zijn juist die oefeningen van Nederland in Beweging...maar dan allemaal iets langer, een uur in totaal.