zondag 2 december 2018

Nieuw nieuw nieuw

Nieuw verhaal onder het tabje "verhalen".

Hoor graag hoe het bevalt.

Had iets online besteld, iets moois, leuks en echt nodig (dacht ik op dat moment). Het kwam, het was leuk en nieuw, maar echt nodig? En voldeed het wel aan al mijn eisen? En was het echt echt nodig.

Dus goed nadenken en niet te lang aarzelen. Bij je besluit blijven betekent dat. Niet weer een Marnixje doen...twijfelen dus.

Hoppa; alles terug in de doos en terug ermee. Als dingen leuk zijn, maar net niet goed genoeg, niet meer doen. Niet met 'we doen het er maar mee' leven. En ook goed kijken dus of het echt echt echt nodig is of alleen maar ik wil het.

Kan ik mooi een donatie doen aan mensen die mijn keus niet eens meer hebben. Of juist in het verleden daar teveel van gebruik hebben gemaakt en alles kwijt zijn.

Klik hier maar: Annemiek's Kerstactie 2018

Oh ja, de wantjes zijn al klaar. Enorm genoten van het maakproces en het bedenken hoe ze er dan wel uit moesten komen te zien om die kleine lieve handjes warm te houden in onze koude winter van vandaag wel 12 graden :) Luciferdoosje erbij gelegd om de grootte aan te geven. Hahah (kan natuurlijk ook zo'n groot pak lucifers zijn, voor de open haard of zo).



Mijn kinderen doen niet echt iets aan Sinterklaas. Maar toch voor elk van hen en kleinkind een klein pakje. Voor haar deze wantjes voor haar lieve koude handjes. He...rijmen en dichten zonder de plichten.









6 opmerkingen:

Anoniem zei

Vertederend!

Anoniem zei

Zo schattig. Alles smelt ervan. Dus krijgt ze vanzelf warme handjes.

Happy Earl Grey zei

Wat lief!

Judy zei

Ik ken het: als je twijfelt... terugsturen.
Wat een snoezige wantjes, ik weet er geen beter woord voor!

Mevrouw W. zei

Wat zijn de wantjes schattig geworden!

Iris Papilio zei

Heel schattig die wantjes... en je maakt me toch wel nieuwsgierig, wat jij nou had willen hebben en later toch maar niet. Maar je hebt gelijk, niet echt nodig én uiteindelijk niet echt weg van, weg ermee!