dinsdag 15 september 2015

Een oud koffertje met goed nieuws!

Ga ook mijn oude koffertje of handtas in dit geval maar eens weer hergebruiken. Consuminderen in optima forma. En dan straal ik ook direct uit dat het goed gaat met me.


Verleden week was er een nieuwe opdracht binnengekomen in mijn bedrijf en derhalve zaten er zo'n 30 nieuwe collega's her en der.  Nou heb ik even nagekeken hoe het dan met de ARBO wetgeving zit op het gebied van toiletten. Maar met die 2 toiletten gaan we niet aan de wetgeving voldoen voor 60 man.

Maar ja...niet doorbetaald krijgen als je ziek bent, niet doorbetaald krijgen als je naar de wc moet en al het andere ook niet, dus daar doet die oude handtas ook niets aan.

Ik geniet nog na van wat een stralende heerlijke dag het verleden week woensdag was. Mooie foto's zijn er gemaakt.

Vandaag toch nog lekker kunnen lopen met man met hond. Ondanks de buien die al klaarstonden op buienradar. Maar volgens hem waaide het zo hard, dat die wel over zouden waaien. Wat ook zo was, maar vanmiddag bleven ze hangen en was het heerlijk om niet naar buiten te hoeven, want het regende katten en honden zoals ze in het Engels zeggen.

Ik besloot vandaag een lekker soepje te maken van wat er nog in de koelkast lag en dat was een echt crisissoepje van restjes. Maar wel lekker met specerijen. Hartverwarmend met een likje Griekse yoghurt en het voelde al helemaal als herfst. Ook omdat ik mijn vest uit de kast had gehaald en het zo lekker warm had. Zonder de kachel aan te hoeven doen.

En heerlijk lezen in het vervolg op de boeken van de helaas te vroeg overleden Stieg Larsson, gewoon uit de bieb, voor maar € 1,50; Wat ons niet zal doden.

Kan ik morgen er weer tegen een dagje de hele dag hetzelfde te zeggen.




2 opmerkingen:

Mirjam Kakelbont zei

De meeste reacties op Prinsjesdag gingen over de hoed van Maxima. Of beter gezegd: de hoed die ze niet droeg. Typisch...
Ik heb ook een boek gereserveerd bij de bieb. Kost me een euro.
Groetjes

Ivy zei

Alsnog gefeliciteerd met je dochters huwelijk. Fijn dat het zo'n aangename dag geweest is.
Was twee weken weg, kon niet eerder reageren. Had wel internet op de plaats(en) van bestemming, maar dat werkte niet bepaald goed.
Van Prinsjesdag heb ik niets gezien.