zaterdag 22 juli 2017

Vader en zoon zwijmel

Toen ik mijn vader begroef, heb ik op zijn begrafenis wat dingen gezegd, die mijn zoon aan het denken zette. Uiteraard over zijn vader en hun relatie. Maar ook waar hij zijn vader heeft gemist.

Toen zijn relatie verbroken werd, heeft hij over een heleboel zaken kunnen nadenken. Niet in zijn eentje gelukkig.

Hij vond het altijd jammer dat ik die zaken die ik over mijn vader vertelde op zijn begrafenis niet met hemzelf kon bespreken. Dus wist hij dat hij met zijn vader moest gaan praten. Want we weten inderdaad niet hoelang tijd we hier nog voor hebben.

Wat een prachtige man is mijn zoon toch!


12 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooie zanger, mooie song. Je overpeinzing is ook fijn.

Anoniem zei

Mooie zwijmel. Wees maar heerlijk trots op je zoon.

CorryR zei

Fijn dat je zo blij bent met je zoon. Geniet ervan!. Mooie bijdrage vandaag.

Ria zei

Prachtige zoon om erg trots op te zijn.

Fijn weekend

pourquoi pas ??? zei

En nog hartstikke knap ook.

Luz zei

Net als de mama

Iris Papilio zei

Fijn dat hij erover is gaan nadenken en het nu kan doen!
Fijne vent, mooi! Lekker nummer om weer eens te horen ook!

MelodyK zei

het is fijn dat je zoon zich dat bewust is, dat zie je als moeder natuurlijk graag, maar ja je kunt het ook niet afdwingen... Al hoe moeilijk soms ook, bepaalde dingen besef je soms als het te laat is.

Ontroerende overdenking en mooie muziek erbij!

Fijn weekend

Dwarsbongel zei

Cat Stevens, mijn "jong"-volwassen periode. Fijne zanger, idealist denk ik. Maar dit onderwerp is bevat voor mij veel tegenstrijdigheden en dubbele gevoelens.

Joanne zei

Mooi nummer en prachtige toepasselijke keuze.
Een mooi mens, je zoon. Maar dat heeft vast ook van zijn moeder.

Liefs Frederique

Happy Earl Grey zei

Prachtig nummer en wat een verstandige zoon heb je.
Groet El

Bertiebo zei

Ja dat is heel goed van je zoon. En ik ga nu meteen Cat Stevens opzetten. De plaat. Tijd niet meer gehoord. Ik denk dat het nummer op Teaser & the Firecat staat. En zo niet draai ik de andere LP's ook. Ik word al helemaal sentimenteel van dit nummer!