woensdag 14 november 2018

Je bent wat je leest

Blij dat ik mijzelf kon motiveren om op de fiets naar de bibliotheek te gaan. Sowieso om naar buiten te gaan. Dus twee vliegen in een klap.

Fijn om weer een stapeltje leesvoer te hebben. En nog een kadootje van Nederland Leest; Je bent wat je leest. De hele maand november staan de openbare bibliotheken in het teken van voeding.
Altijd aansprekend dat onderwerp.

Verder besloot ik dat ik niet naar winkels hoefde, ook al was ik dichtbij. Shoppen om het shoppen is niet nodig en brengt me niets. Terug naar huis met een heel erg laagstaande prachtige zon voor een vers kopje thee en een spelletje stratego.


Foto van Pixabay





3 opmerkingen:

izerina zei

Dat wist ik niet van het november-onderwerp. bedankt.

Anoniem zei

Stratego? Dat is lang geleden.

Iris Papilio zei

Stratego, is daar een app van? Nooit gespeeld maar wel nieuwsgierig!