donderdag 10 januari 2019

Bobotie-aanzien

Vanochtend keek ik nogal duf naar een opgenomen Koffietijd (kan ik alle reclame en GTST sterretjes doorspoelen) en de kok van de dag maakte daar een prutje voor in de Bobotie.

Goh...datzelfde had ik vannacht ook gezien. Werd een beetje misselijk wakker namelijk en kon nog net op tijd de toiletpot bereiken. Moest wel andere nachtkleding aan, want een arm voor je mond onderweg houdt toch niet alles tegen, maar goed....ik was blij dat ik genoeg keus had om wat schoons aan te trekken en daarna weer in mijn warme bed te mogen duiken. Waar het - zoals Meneer Droge altijd zei - nog lang onrustig bleef.

Snap heel goed waar die onrust vandaan komt, dus wist ook dat ik het vandaag maar op tempo elfendertig moest doen. En gelukkig draait de wasmachine vanzelf.

Vandaag dus maar extra zacht zijn voor mijn onrustige zelf. Want dit soort dingen (Bobotie-namaak) geven me duidelijk aan dat ik er nog lang niet ben. Waar dat dan ook zou zijn.
Maar wat Grace aan het eind van dit filmpje zegt moet ik ook maar eens gaan denken!!





5 opmerkingen:

Anoniem zei

Sterkte met de onrustige ingewanden.

Lot zei

Heerlijk die associaties.

Ik zit op een FB groep over koolhydraatarm eten en vaak staan er recepten en foto's, soms wordt daar op gereageerd: "dat ziet er lekker uit" en dan vind ik het er als al eerder gegeten uitzien, en dan willen ze ook nog het recept!

Anoniem zei

Kruip maar lekker weg, tot het weer rustig is!

Nietzomaarzooo zei

Is voornamelijk mijn hoofd wat onrustig is.

Sylvia zei

Sterkte!! xx