vrijdag 23 februari 2024

Landingsbaan

Kocht van de week bij de Lidl een set van 3 ledspotlights. Dacht handig voor in de keuken en voor de prijs (3,99) kon ik me geen buil vallen. Alleen de batterijen zijn al duurder en ook die zaten erbij.

Werd ik vanochtend wakker want er was een vliegtuig in mijn keuken geland.

Dat licht is zo fel, het zou niet misstaan op het vliegveld. Erg uhm....lelijk.


Foto van Pixabay



Misschien dat ik ze in de schuur ga gebruiken. Wel de deur dicht houden, nog zo'n vliegtuig is iets teveel drukte.

6 opmerkingen:

Mevrouw W. zei

Haha, het zal je maar overkomen :)

Goed licht in de keuken is wel fijn om bij te werken, maar het moet ik weer niet te licht zijn. Doet me gelijk een beetje aan de tl-buizen van vroeger denken...

izerina zei

Je vindt vast wel een goede bestemming.

Janne zei

Ik heb eentje aan de binnenkant van een diepe kast geplakt. De kast staat op een plek waar het altijd een beetje schemerig is dus komt goed van pas.

nicole orriens zei

LOL, ze doen het dus uitstekend : )

Anoniem zei

Ik had ze in mijn handen bij de Lidl. Getwijfeld, maar niet gekocht. Zo te lezen maar goed ook.....
Marja

Sylvia zei

Niks zo erg als te fel of te wit licht.